לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

חומר הדברה נגד טרמיטים

חומר הדברה נגד טרמיטים – מה עדיף ואיך משתמשים בו?

אילו סוגי חומרי הדברה קיימים ואיך בדיוק עובד חומר הדברה נגד טרמיטים? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות.

קיימים שלל חומרי הדברה נגד טרמיטים, ובכל אחד מהם צריך לעשות שימוש במקרה אחר. האם הטרמיטים נמצאים בתוך או מחוץ לבית? האם מדובר בנגיעות קשה או קלה? האם אלו הם טרמיטים מעופפים או טרמיטים בתוך הקירות? כל אלו הן שאלות שצריך לשקול לפני שבוחרים חומר הדברה נגד טרמיטים. אצלנו בחברת סטופ טרמיט חשוב גם לשמור על בריאותכם ועל הסביבה בזמן השימוש בחומרי הדברה, לכן תמיד נעדיף לבחור בחומרים אורגניים כשזה אפשרי. רוצים לקבל ייעוץ בנוגע לחומרי הדברה נגד טרמיטים והצעת מחיר להדברה? צרו איתנו קשר עוד היום!

 

איך נראה חומר להדברת טרמיטים?

המשרד להגנת הסביבה מאשר לשימוש מספר חומרי הדברה שמיועדים לטרמיטים, והם מגיעים בשלל צורות:

  • תרכיז רחיף / תרכיז נוזלי – נוזל הדברה מרוכז שמתאים לשימוש בתוך מבנים או בשטחים פתוחים.
  • ג'ל נגד טרמיטים – הטרמיטים נמשכים לפיתיון המורעל כמקור לחות וניזונים ממנו. מגיע במזרק וקל ליישום.
  • פיתיון אבקה – אבקה רעילה להדברה שממנה ניזונים הטרמיטים.
  • פיתיון מדבקות – מלכודות דבק שמושכות אליהן את הטרמיטים, והם נלכדים בהן.

מדובר למעשה בשיטות שונות ליישום חומרי הדברה ולהפחתת כמות הטרמיטים, כשלעיתים נעשה שימוש בכמה מהן במקביל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 

חומרי הדברה פעילים נגד טרמיטים

בכל חומר הדברה יש חומר פעיל אחד או כמה שביכולתם לחסל את הטרמיטים. החומרים הפעילים האלה מגיעים במינונים שונים בכל סוג של חומר הדברה, ואנחנו בוחרים באחד המתאים ביותר לצורך טיפול בטרמיטים שהגיעו אליכם.

  • Bifenthrin – חומר הדברה פירתרואידי שמשמש גם להדברת תולעים, עשים, חיפושיות, עכבישים, נמלים ונמלי אש. ניתן להשתמש בו בחצרות, שדות ובבתים.
  • Fipronil – חומר הדברה שמשפיע על מערכת העצבים של החרקים. בשנים האחרונות נמצא כי חלקם מפתחים נגדו עמידות, בעיקר פרעושים, אולם על טרמיטים הוא עדיין נמצא יעיל.
  • Boric acid – חומצה בורית היא חומר הדברה שהחלו להשתמש בו מסוף שנות ה-40 להדברת ג'וקים, נמלי אש, פרעושים, דג הכסף וגם טרמיטים. הוא בטוח לשימוש, רעיל לחרקים ופוצע את שכבת המגן החיצונית שלהם.
  • Imidacloprid – קוטל חרקים סיסטמי שפועל כרעלן עצבי ונחשב לבעל רעילות נמוכה מאוד ליונקים, לכן כמעט ואין סכנה בשימוש בו בסביבת בני אדם.

 

איך מדבירים טרמיטים בפועל?

כשמדובר בטרמיטים שהתמקמו בדירה, לרוב דרך הפעולה תכלול קדיחת חורים קטנטנים וכמעט בלתי נראים בפוגות שבין הרצפות – קרוב לפאנלים – והחדרת חומר ההדברה ישירות מתחת לרצפות, עד האדמה. נגמיע את האדמה בחומר הדבר וניצור חיץ בין הטרמיטים לבין הבית, כך שהטרמיטים לא יוכלו להגיע לבית, ובה בעת ימותו בעקבות ההדברה. אם מדובר בנגיעות קלה, למשל אם יש טרמיטים בתוך רהיט, נעדיף להשתמש בפיתיונות ג'ל.