לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים באשדוד

הדברת טרמיטים באשדוד אחת ולתמיד

העיר אשדוד נחשבת כעיר הגדולה ביותר במחוז הדרום, ומהצד השני, היא נחשבת כעיר ה- 6 הגדולה בארץ. בתחילתה, העיר הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 56, ולאחר מכן בשנת 68 הוכרזה כעיר רשמית בישראל. העיר נמצאת ליד הים התיכון לצד החוף הדרומי, וקרובה ליבנה, אשקלון, וכמובן לקיבוצים בסביבה. העיר אשדוד מונה כ- 255 אלף תושבים, ומכילה הרבה מקומות בילוי כמו: אולמות ומתחמי אירועים, פסטיבלים ואירועי תרבות, אתרי טבע ואנדרטאות, וכן גם נמצא בעיר הנמל המצוין הנקרא – נמל אשדוד.

הדברת טרמיטים באשדוד עם 5 שנות אחריות!
טיפול בטרמיטים בקירות, בפרקט, במחסן, חניון ועוד
שירות מקצועי והתחייבות לפתור לכם את הבעיה ב-100%
ייעוץ בחינם ללא התחייבות

לפרטים ומחירים חייגו: 055-970-5873

הדברת טרמיטים באשדוד

 

למה כדאי לעשות הדברת טרמיטים באשדוד – סיבות מוצדקות

הטרמיטים הם מין ממשפחת החרקים, מין שנחשב כעתיק ביותר מבין החרקים במדינת ישראל ובעולם. לא קל להדביר אותם, יש לאתר את מקום הימצאותם, ויש להשתמש בחומרי הדברה חזקים במטרה להשמידם. הטרמיטים, בדומה לפשפשי המיטה, גם הם מסוגלים ללמוד, להתחסן ולהתגונן בפני חומרי ההדברה, ולכן יש להשתמש בחומרי ההדברה המתאימים ביותר, וזאת במטרה לא לתת להם את הסיכוי להיות עמידים יותר. ובכל זאת, למה בעצם כדאי לעשות הדברת טרמיטים באשדוד? הנה כמה סיבות מוצדקות:

  1. כשאנחנו רואים שהריהוט מתחיל להיאכל – הסימן העיקרי להימצאות טרמיטים בסביבת הבית הוא כשאנחנו מתחילים לראות פגמים ברהיטים, ריהוט שנאכל, או סימנים שחורים שמופיעים על גבי הריהוט השונה בבית, על גבי הקירות, והמשקופים. כשהסימנים האלה מתחילים להיראות, זה הזמן לעשות הדברה, וכדאי כמה שיותר מהר.
  2. כשהקיץ בפתח ועונת הטרמיטים חזרה – אם עשיתם בעבר הדברת טרמיטים, אתם בוודאי מכירים את התופעה: ההדברה התבצעה, חלפה לה שנה ולא ראינו זכר מהטרמיטים. לאחר שנה, בעונת הקיץ, לפתע הטרמיטים התגלו והגיעו עם כל החברים. במקרים כאלה, כהקיץ בפתח ועונת הטרמיטים חזרה, זה הזמן המדויק לעשות הדברה לפני שהנזק יתחיל להצטבר. 
  3. כאשר ההדברה הראשונית (והעצמית) לא צלחה – תושבים, אנשים, וצרכנים מהשורה הראשונה מעוניינים לחסוך כסף, וזה די מובן ולגיטימי. החיים במדינת ישראל לא קלים, הכל פה יקר, והדרך היחידה להתמודדות היא עשייה בשיטת "עשה זאת בעצמך". אבל, כאשר ההדברה הראשונית והעצמית לא עבדה בהצלחה רבה, זה הזמן לחייג למדביר שלכם, אותו בחור נאמן ומקצועי.

 

הדברת טרמיטים באשדוד מבוצעת ע"י סטופ טרמיט והמדבירים המקצועיים והמוסמכים. בפסקה זו, חברת סטופ טרמיט פירטה אודות 3 הסיבות המוצדקות להדברה מקצועית בבית או בגינה. כמובן, קיימים עוד סיבות אשר יצדיקו את ההדברה, ואותם תוכלו למצוא בחופשיות באינטרנט, בגוגל. אם אתם סבורים שקיימת בעיית טרמיטים אצלכם בבית, אל תהססו, התקשרו עכשיו לצוות סטופ טרמיט, ונשמח להגיע ולבחון את המקרה בעצמינו, בקיצור אתם בידיים טובות.

 

איך לבחור מדביר טרמיטים באשדוד – כמה טיפים מצוינים

הדברת טרמיטים דורשת הרבה מאוד ניסיון, דורשת כלים ייעודים, והרבה בדיקות וסבלנות בעבודה. במטרה להשמיד את הטרמיטים לצמיתות, הרבה מאוד מדבירים משתמשים בשיטות אגרסיביות, זה דורש מהמדביר לצאת מחוץ לקופסה, לחשוב יצירתי, ולהשתמש בשיטות מגוונות של הדברה. גם לאנשים הפרטיים, וגם למדבירים המקצועיים, המזיקים לא עושים אף פעם חיים קלים, הם לומדים את שיטות ההדברה, מפעם לפעם הגוף שלהם גם הופך להיות חסין, ועדיין שיטות ההדברה המודרניות הוכיחו את עצמם כיעילות.

 

אז איך בוחרים מדביר טרמיטים באשדוד? מהם הטיפים לבחירת המדביר? הנה כמה מהם:

  1. בחרו במדביר שרשום באמנת השירות וביצאת צדיק – מדבירים שמעריכים את עצמם, ויודעים לספק מחיר הוגן ושירות מצוין, יהיו רשומים באמנת השירות, וזאת במטרה לתת ללקוח את כל הסיבות החיוביות לבחור דווקא בו. מעבר לזה, מדבירים שיצאו "בסדר גמור" בתוכנית יצאת צדיק יהיו האיכותיים ביותר, בעלי תודעת שירות מצוינת, וייקחו מחיר ראוי בהתאם לעבודה. לכן, כדאי לבחור במדביר שנמצא באחת מהתוכניות האלה – אמנת השירות, או יצאת צדיק.
  2. בדקו ביקורות אודות המדביר באינטרנט – חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא שיעורי הבית שלכם. בדקו את אתר האינטרנט של המדביר, סרקו אודותיו, אודות ההיסטוריה והלקוחות הממליצים. כדאי ומומלץ להיעזר בביקורות אודות המדביר במקומות שבהם קשה לזייף – גוגל מאפס, וביקורות פייסבוק.
  3. בדקו האם קיימת תעודת מדביר מורשה (האסמכתא של המדביר) – בתחום ההדברה יש חששות, תחום ההדברה נחקר עשרות פעמים בתוכניות ותחקירי טלוויזיה כמו – יצאת צדיק. והאמת המרה, התחום לא מהיר פנים, יש הרבה חאפרים. לכן, כדאי לבדוק האם קיימת תעודת מדביר מורשה, תעודת מדביר מורשה מהווה אסמכתא עבור לימודיו וניסיונו במקצוע, מלבד זאת היא מהווה אישור לעבודה כמדביר.
  4. אחריות אודות עבודת ההדברה – כבר בשיחת הטלפון הראשונה, לאנשים עם יכולות חדות במיוחד, תוכלו לשים לב האם מדובר באדם מקצועי ואחראי, או שמדובר בשוחט, ברמאי, ובנוכל של ממש. אל תתביישו, תשאלו את המדביר האם יש אחריות על העבודה, כמה זמן האחריות, ומהם הסעיפים הקטנים. לידיעתכם – תקופת אחריות ההדברה היא בין שנתיים-חמש שנים לכל היותר.

 

אלה הם כללי האצבע לבחירת מדביר טרמיטים באשדוד, בצעו את שיעורי הבית שלכם, והכל יעבור בשלום. בעת הבחירה, כדאי לשים לב לפרמטרים נוספים וקטנים כמו: יחס ושירות המדביר בשיחת הטלפון הראשונה, כמה היא בקיע ומספר על התחום, כמה הוא זמין ורציני לעבודה, והאם הוא אומר את המחיר הסופי. תחום ההדברה מכיל הרבה רמאים, ועדיין יש כמה מדבירים שעושים שם טוב לתחום, ולכן אל תמהרו לפסול את כולם, היו חיוביים בנושא, נסו לגלות אכפתיות ולמצוא את המדביר האולטימטיבי ביותר.

 

טיפול בטרמיטים באשדוד – כמה השירות יעלה לכם

המקומות שבהם הטרמיטים הכי נפוצים הם: בחדרי השינה הפרטיים, בחדרים הפנימיים בבית, בחדרי הממ"ד, בגינה הפרטית והאישית, ברהיטים השונים בבית, במקופים ובקירות הגבס, במחסנים ובחניונים, ובמקומות נוספים. למעשה, הטרמיטים יכולים להיות בכל המקומות השונים, בעיקר במקומות פנימיים ולא צפויים. טיפול בטרמיטים באשדוד נעשית ע"י מקצוען בשיטות המקובלות, השלבים הם: איתור המקומות הנפוצים, קדיחת חורים (במידת הצורך) והזרקת חומרי ההדברה היעילים. חברת סטופ טרמיט מספרת על המחירים עבור הדברת טרמיטים. הנה המחירון המעודכן לשנת 2021 החדשה:

המקומות שבהם הטרמיטים עשויים להימצא המחירים המשוערים לשנת 2021
טרמיטים בגינה באשדוד ובסביבה החיצונית החל מ- 20 ₪ למטר רבוע
הדברת טרמיטים במשרדים באשדוד החל מ- 500 ₪ לחדר במשרד גדול
הדברת טרמיטים ברהיטים מסוג עץ החל מ- 500 ₪
טרמיטים בפרקט בחדר פנימי בבית באשדוד החל מ- 20 ₪ למ"ר או 600 ₪
טרמיטים בממ"ד פרטי בבית החל מ- 500 ₪ או 30 ₪ למ"ר
טרמיטים בחדרי שינה החל מ- 800 ₪ לחדר בודד
הדברת טרמיטים בקיר גבס החל מ- 450 ₪


*המחירים עשויים להשתנות בכל עת וזאת בהתאם לתקנון השירות של סטופ טרמיט.

חברת סטופ טרמיט מבצעת טיפול בטרמיטים באשדוד עם ניסיון של 25 שנה, ועם בקיעות רבה במקצוע. בכל הדברה, סטופ טרמיט מתחייבת לספק אחריות של שנתיים ויותר, וזאת בהתאם לתנאים של סטופ טרמיט. המדבירים שלנו עם תעודת מדביר מקצועי, מספקים את המחירים הראויים ביותר, וזמינים לכל אורך היממה. זקוקים למדביר מעכשיו לעכשיו? התקשרו עוד היום 055-970-5873 ואנחנו בדרך.