לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים באשקלון

הדברת טרמיטים באשקלון עם סטופ טרמיט זה אחת ולתמיד

העיר אשקלון מונה כמעט 150 אלף תושבים, נמצאת בדרום הארץ במישור של החוף הדרומי. במחוז הדרום, אשקלון נחשבת כעיר השלישית הגדולה ביותר, ובמקום ה- 12 נחשבת כגדולה ביותר בישראל. העיר אשקלון נמצאת ליד שני מישורים: אזור הנגב והשפלה. אשקלון נחשבת כאחת הערים הוותיקות והקדומות ביותר בישראל, ובה יש גם את העיר העתיקה הנפלאה, ובה יש אתרים קדומים וארכאולוגיים ומקומות מעניינים. בדף זה, סטופ טרמיט מרחיבה אודות הדברת טרמיטים באשקלון, כל המידע והמחירים נמצאים כאן.

הדברת טרמיטים באשקלון

 

סוגים שונים של טרמיטים – הדברת טרמיטים באשקלון

ישנם הרבה מאוד דרכים למזער את התופעה, להרחיק את הטרמיטים מהבית, ולהדבירם בהצלחה רבה. טרמיטים הם שייכים למחלקת החרקים בסדרת התיקנים, והם לא הולכים לעשות את חיינו לפשוטים יותר. הטרמיט הממוצע, המין הנפוץ ביותר בישראל נפוץ בעיקר מרהיטי עץ, ובמיוחד מרהיטים של עץ האלון.

 

אז מהם הסוגים השונים של הטרמיטים הנפוצים בישראל? הנה 3 סוגים מפותחים:

  1. טרמיטים מכונפים – הטרמיטים המכונפים הם טרמיטים עם כנפיים, בדומה לזבובים. טרמיטים אלה נפוצים בעיקר במקומות שבהם השפע למזון הוא בגדילה. הטרמיטים נפוצים בעיקר בבתים וגינות שבהם יש מושבות של יותר מ- 3 שנים.
  2. טרמיטים סיניים – הטרמיטים הסיניים הם בעלי כנפיים בעל מראה בהיר וצהבהב. הטרמיט הסיני נפוץ בעיקר בעונות הסתיו החלות על השנה, והם נפוצים במיוחד במישור החוף, ובגליל המערבי. טרמיט זה גם מכונה כ- Dry Wood בתרגום חופשי: טרמיט עץ. גם טרמיט זה ניזון מעץ, והוא נחשב כטרמיט הנדיר ביותר והפחות נפוץ בגינות ובתים ישראלים.
  3. טרמיט ננסי – טרמיט ננסי (Microcerotermes Diversus) נחשב כטרמיט הנפוץ ביותר בישראל – בבתים פרטיים, בעסקים, ובגינות פרטיות. המראה של הטרמיט הוא צהבהב כהה, וייתכן שהוא הטרמיט הנפוץ ביותר שבו תתקלו בבית ובחדרים הפנימיים. כמו שאר הטרמיטים, גם טרמיט זה ניזון מעץ, יש האומרים שטרמיט זה הוא המסוכן ביותר, וזאת מהסיבה שהוא עשה את כמויות הנזק הרבות ביותר מבני מינו. אם נתקלתם בטרמיט הננסי, כדאי להזמין מדביר בדחיפות האפשרית.

הטרמיט הנפוץ ביותר בישראל, האחד שעושה הכי הרבה נזק, הוא ללא ספק הטרמיט הננסי, הוא המנצח. הדברת טרמיטים באשקלון נעשית בהקדשה רבה על הפרטים הכי קטנים, אימות המזיק, חומרי ההדברה, ושיטות ההדברה האגרסיביות, הם אלה שיגרמו למטרד להסתלק כלא היה. לפני שאתם פונים למדביר כזה או אחר, כדאי מאוד לצלם את המזיק, כי זו תעודת הזהות שלכם מול המדביר.

 

איך ניתן להדביר טרמיטים – מדביר טרמיטים באשקלון מספר

בעקבות הפניות השונות והרבות, החלטנו, צוות סטופ טרמיט, להסביר כיצד מדבירים טרמיטים בישראל. הטרמיטים הם החרקים הנפוצים והעתיקים ביותר במדינת ישראל, גם יותר מהנמלה שמוכרת עשרות שנים. קיימים אלפי סוגים של טרמיטים, הם גורמים ועושים נזק בלתי הפיך לריהוט הבית, והופכים את חיינו לקשים. ובכל זאת, האם ניתן להדביר טרמיטים? התשובה היא כן. בפסקה זו, סטופ טרמיט מסבירה כיצד זה נעשה:

  1. השלב הראשון זיהוי הטרמיט – השלב הראשון הוא זיהוי הטרמיט, הטרמיט נראה צהבהב וכהה, דמוי כנפיים, ונמשך לחלקים שונים בבית המורכבים מעץ כמו: מיטות עץ, שידות עץ, ארונות מעץ, ועוד. בשלב הראשוני תצטרכו להבין האם מדובר בטרמיט או בחרק אחר, אם אתם סבורים שהוא נראה בדיוק כמו שתיארנו, מדובר בטרמיט ולא אחר.

  2. השלב השני זיהוי מקומות המסתור – הטרמיטים מאוד חכמים, הם מתחבאים בצורות שונות. בשלב השני, תצטרכו לאתר את מקומות המחבוא של הטרמיטים, חלק זה מאוד חשוב, ויש לא לטעות בו. לרוב, הטרמיטים יתחבאו במקומות מסתור כמו: בתוך הקירות, מתחת לרצפה, ובמקומות נוספים שבהם הטרמיטים יוכלו להקים את המושבה החדשה, בעיקר במקומות מסתור לחים.

  3. השלב השלישי והאחרון ההדברה – לפני שאתם מתחילים לחשוב על חומרי הדברה, כדאי שתתייעצו עם מומחה במטרה לוודא אילו חומרי הדברה עובדים, ואלה חומרי הדברה הטרמיט כבר ספג והתגונן בפניהם. לרוב, הדברה עצמית וממוצעת בבית משתמשת בחומר ההדברה הבא: Premise 350. כמו כן, תוכלו להשתמש גם בחומר ההדברה הנוסף – טרמיט ג'ל (Termite Gel).

ההדברה נעשית ע"י קידוח חורים ברצפה והזרקת חומר ההדברה בקרקע התחתונה. הדברת טרמיטים מתבצעת באמצעות החדרת חומר ההדברה ישירות לקרקע וזה מגביר את סיכויי ההצלחה לפגוע בקן הטרמיטים הקיים. בכל הקשור להדברת טרמיטים, כדאי להתייעץ עם מדביר טרמיטים באשקלון לבחירת החומרים. אנחנו, צוות סטופ טרמיט, לא ממליצים באף תרחיש להשתמש בחומרים אקראיים, וכדאי שיהיה מישהו מוסמך ומומחה להשגחת העבודה.

 

טיפול בטרמיטים באשקלון – למה דווקא סטופ טרמיט

טיפול בטרמיטים באשקלון נעשית בשלושה שלבים: זיהוי המזיק, זיהוי המקומות, וההדברה הסופית. ברוב המקרים, הטיפול נעשה ע"י מדביר מקצוען שתפקידו להרחיק את האיום ולהשמיד את המושבה לצמיתות. חברת סטופ טרמיט מעניקה שירותי טיפול בטרמיטים באשקלון והסביבה ומספקת שירות עד לבית הלקוח. לפני ההגעה, כדאי ומומלץ לשלוח לנו תמונה של המזיק, ורק לאחר מכן נשלח אליכם הצעת מחיר ראויה.

 

למה להזמין מדביר טרמיטים באשקלון מסטופ טרמיט?

  1. התחייבות להשמדת טרמיטים ב- 98% סיכויי הצלחה – אין הרבה מדבירים שמתחייבים לתוצאות. אנחנו, סטופ טרמית, מתחייבות להשמדת הטרמיטים עם סיכויי הצלחה גבוהים, כ- 98% להדברה מוצלחת. אנחנו מתחייבים לספק את המחיר הטוב ביותר בהתאם לתמורה.

  2. אחריות מלאה על העבודה (עבודת ההדברה) – בכל הדברה, לא משנה מהי מחירה, תקבלו תעודת אחריות על הנעשה, ולא רק נייר, אלה באמת אחריות במקרים שבהם הטרמיטים יכולים לחזור. אנחנו מאמינים בעבודה שאנחנו עושים, ולכן מספקים אחריות אודותיה. אם אתם חוששים שהמזיק יחזור, אל דאגה, סטופ טרמיט תספק לכם אחריות מקיפה.

  3. זמינות מרבית (גם במקרים דחופים) – אחד מהעקרונות שלנו בעסק, בסטופ טרמיט, הוא להיות קשובים ללקוחות, להיות זמינים במקרים דחופים, ולספק את השירות על הצד הטוב ביותר. ללא ספק, תהיו בטוחים בכך, חברת סטופ טרמיט תהיה זמינה עבורכם לכל אורך היממה.

  4. סטופ טרמיט עם ניסיון של יותר מ- 20 שנה – עם ניסיון של מעל 20 שנה ויותר לא מתווכחים. כפי שאתם יודעים, חלק בלתי נפרד מהבחירה, הוא לבחור בעל מקצוע עם ניסיון רב. חברת סטופ טרמיט מעניקה שירותי הדברת טרמיטים עם ניסיון רב, מאות לקוחות מרוצים, ומחירים מצוינים.

חברת סטופ טרמיט מתמחה בהדברת טרמיטים בצורה יסודית, עם אחריות על העבודה, ובמקצועיות רבה. אם אתם מחפשים מדביר טרמיטים באשקלון, הגעתם למקום הנכון. לפרטים נוספים, ולקביעת פגישה, התקשרו עכשיו – 055-970-5873. לשרותכם תמיד, דוד, מדביר מוסמך, מצוות סטופ טרמיט.