לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים בחיפה

הדברת טרמיטים בחיפה במחיר הזול ביותר בעיר

כמה עולה הדברת טרמיטים בחיפה והאם המחירים כוללים אחריות? התשובות מחכות לכם כאן.

טרמיטים הם לא מזיקים שקל להתמודד איתם, בטח ובטח אם מגלים אותם מאוחר מאוד והם כבר הספיקו לעשות נזקים רבים. הם יכולים להתמקם בתוך רהיט מעץ, אך נפוץ יותר לראות בארץ טרמיטי אדמה שמקימים לעצמם קן מתחת לבית שלכם ועולים דרך הקירות כדי לכרסם לכם את הבית מבפנים. אם בעבר טרמיטים היו בעיה בעיקר עבור תושבי הדרום, היום זה כלל לא המצב, והם הספיקו להגיע גם לצפון ולערים גדולות כמו חיפה. במידה ונתקלתם בהם בביתכם עליכם להזמין מיד מדביר טרמיטים בחיפה שיעזור להדביר אותם ולמנוע נזק נוסף. אצלנו בחברת סטופ טרמיט תוכלו לקבל את כל שירותי ההדברה הנדרשים לכם נגד טרמיטים באופן מידי ובמחיר הזול ביותר בעיר. רק הרימו אלינו טלפון וגלו כמה אתם יכולים לחסוך על הדברת הטרמיטים.

הדברת טרמיטים בחיפה עם 5 שנות אחריות!
טיפול בטרמיטים בקירות, בפרקט, במחסן, חניון ועוד
שירות מקצועי והתחייבות לפתור לכם את הבעיה ב-100%
ייעוץ בחינם ללא התחייבות

לפרטים ומחירים חייגו: 055-970-5873

טרמיטים בחיפה

הדברת טרמיטים בחיפה כולל אחריות

הבעיה העיקרית עם טרמיטים שמצויים מתחת לאדמה היא שגם אחרי שמדבירים אותם, ישנה אפשרות שיחזרו לאחר זמן מה. למה זה כך? מכיוון שהקן שלהם לאו דווקא נמצא מתחת לבית שלכם, ולמעשה הם יכולים להגיע אליכם גם ממרחק של 500 מטר מהבית. 

מטרת הדברת הטרמיטים אם כן היא בעיקר ליצור חוצץ בין הבית שלכם לבין הטרמיטים, כך שלא יוכלו לחדור אליו, ואם הקן נמצא מתחת לבית, כמובן שהיא יכולה לחסל את כולו. כך או כך אנחנו מתחייבים תמיד להצלחה, ולמעשה תקבלו מאיתנו על ההדברה את האחריות הנרחבת ביותר שיש – עד 5 שנות אחריות! אף חברת הדברה אחרת לא תספק לכם אחריות למשך תקופת זמן ארוכה כמו זו על הדברת טרמיטים בחיפה, לכן אנחנו בהחלט הבחירה הנכונה והחכמה.

 

כמה עולה להדביר טרמיטים בחיפה?

אנחנו מתחייבים למחירים הזולים ביותר בחיפה, ואתם יכולים לבדוק אותנו. נתחייב גם להוזיל כל הצעת מחיר שקיבלתם ממדבירים אחרים, אז מומלץ לברר כמה אתם יכולים לחסוך איתנו על הדברה.

טיפול בטרמיטים בחיפה כמה עולה הדברה נגד טרמיטים?
כמה עולה להדביר טרמיטים בפרקט?

צריך להזריק חומר הדברה לתוך הפרקט וגם מתחתיו כדי לוודא שלא יוכלו להגיע טרמיטים לפרקט מלמטה.

600 – 200 ₪
מה עלות הדברת טרמיטים בגינה בחיפה?

השיטה היעילה ביותר שהוכיחה את עצמה היא הדברה ביולוגית עם נמטודות, שכן הן חודרות עמוק לתוך האדמה למקומות שאליהם לא ניתן להגיע בריסוס.

החל מ-20 ₪ למ"ר
מה מחיר הדברת טרמיטים ברהיטים בחיפה?

אם יש טרמיטים ברהיטים של חדר השינה, למשל מיטה, שידה או ארון מעץ, צריך לקחת את הרהיט לאיוד, שנמשך כשבוע וחצי.

800 – 350 ₪
כמה עולה להדביר טרמיטים במשקוף?

אפשר להחדיר קצף הדברה אל תוך המשקוף, ולשם כך מייצרים בו חורים קטנטנים או שמשתמשים בחורים קיימים.

500 – 350 ₪
מה מחיר הדברת טרמיטים בקירות?

ראיתם סימני טרמיטים בקיר? צריך להדביר את האדמה שמתחת לבית, ואת זה עושים על ידי קדיחת חורים קטנטנים בפוגות שבין הרצפות והחדרת חומר הדברה דרכם.

החל מ-1,000 ₪
כמה עולה להדביר טרמיטים במחסן?

אם מדובר במחסן מעץ, צריך להדביר אותו על ידי החדרת חומר הדברה לתוך העץ. בכל מחסן אחר ככל הנראה הטרמיטים מגיעים מהאדמה, וצריך להדביר אותה.

3,500 – 350 ₪
מה מחיר הדברת טרמיטים בחניון בחיפה?

הטרמיטים מגיעים מהאדמה, אולם יכול להיות שהקן שלהם נמצא במקום אחר. כך או כך צריך ליצור חוצץ רעיל באדמה שימנע את חדירתם לחניון.

החל מ-1,000 ₪
מה עלות הדברת טרמיטים במשרדים?

הטרמיטים יכולים להימצא בתוך אלמנט מעץ, ואם זה המצב ניתן יהיה לחסל את כולם בעזרת איוד. בכל מקרה אחר צריך יהיה לבצע הדברה נרחבת יותר.

1,500 – 350 ₪