לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים ביבנה

הדברת טרמיטים ביבנה – עושים סוף לטרמיטים עם סטופ טרמיט

התפשטות התופעה של הטרמיטים ביבנה היא עצומה ואנו מקבלים מדי יום קריאות שירות להגעה לבתים שונים כדי לבצע בהם הדברה נגד טרמיטים. לאור חשיבותו של נושא, אנו עושים כל שניתן כדי להגיע במהירות לכל אחד מהלקוחות.

 

הדברת טרמיטים ביבנה עם 5 שנות אחריות!
טיפול בטרמיטים בקיר, בפרקט, במחסן, חניון, בניין ועוד
התחייבות לפתור לכם את הבעיה ב-100%
ייעוץ בחינם ללא התחייבות

לפרטים ומחירים חייגו: 055-970-5873

הדברת טרמיטים ביבנה

סטופ טרמיט להכחדת הטרמיטים ביבנה 

יבנה היא עיר שנמצאת במישור החוף הדרומי וגובלת ברחובות ובמושבים גאליה ובית גמליאל. היא הוכרזה כעיר בשנת 1986.
העיר מוקפת חולות רבים ויש בה תנופת בנייה עצומה. אי לכך אנו מקבלים לעיתים תכופות מאד עשרות ומאות קריאות שירות כדי להכחיד את תופעת הטרמיטים אשר מתפשטת במהירות בשכונות השונות של העיר, לא רק בסמוך למבנים צמודי הקרקע.

 

הדברת טרמיטים לאורכה ולרוחבה של העיר

תופעת הטרמיטים ניכרת ברחבי העיר ולא רק בשכונות הוותיקות, כיוון שהם עוברים בין הנקודות השונות בעיר. בשלב ראשון הלקוחות אינם יודעים מהו החרק שהם רואים בביתם, לאחר שהם משוחחים אתנו אנו מסבירים להם איך מזהים טרמיטים בבית ואם התשובה היא שאכן מדובר בטרמיטים, אנו מרגיעים את הלקוחות ומגיעים אליהם בהקדם.

הטרמיטים אוהבים מאד לאכול את העץ ולכן הם מתבייתים במיקומים שונים ברחבי הבית שבהם יש עץ וכך הם נהנים מהמאכל האהוב עליהם. אפשר לראות טרמיטים בעץ בתוך רהיטים מסוימים, או קן טרמיטים בתוך דלת העץ.

 

הדברה של טרמיטים ביבנה 

מדביר טרמיטים מקצועי שלנו אשר עבר את ההכשרה המתאימה והוא מחזיק ברישיון מדביר, מבצע הדברת טרמיטים ביבנה באופן יעיל ומקיף ביותר. הוא מחליט מהי שיטת ההדברה המתאימה ביותר למיקום זה. אם מדובר בבית פרטי שהטרמיטים מגיעים ככל הנראה מהאדמה שבחצר, הוא מבצע טיפול בטרמיטים, אשר כולל חומרים כימיים שקוטלים אותם. 

הטרמיטים חיים בתוך מחילות אשר נמצאות מתחת לפני הקרקע, אנו מבצעים את הטיפול הראשוני המאסיבי ולאחר כמה ימים אנו מגיעים שוב כדי לבצע הדברה נוספת וזאת כדי לקטול את הטרמיטים שהיו במחילות ולא מתו בשלב הראשון. 

 

שילוב של כמה שיטות הדברה 

אם רואים שקיימים טרמיטים בקיר או טרמיטים במשקוף בעת הדברת טרמיטים ביבנה, אפשר להניח בכמה מקומות הסמוכים לעץ פיתיונות ג'ל. בשלב כלשהו הטרמיטים יעבירו את החומר למלך ולמלכה וכאשר הם ימותו מהחומרים הללו, כל הטרמיטים ייעלמו גם כן.

אופציה נוספת היא להכין תיבות האכלה בתוך האדמה, הטרמיטים יאכלו את החומרים פעם אחר פעם וכך יחזרו אל התיבות הללו כיוון שנוצר אצלם אמון לגבי טיב החומר. לאחר כמה פעמים מוסיפים לחומר גם רעל וכך מכחידים כמות משמעותית של טרמיטים מכונפים.

 

הדברה כימית נגד טרמיטים 

כאשר הלקוחות שואלים מה הורג טרמיטים, אנו מסבירים שהטיפול היעיל ביותר נגדם הוא הטיפול הכימי. מדובר בחומרים כימיים חזקים ביותר אשר לא מותירים לטרמיטים סיכויים רבים לחיות ולכן מרססים כמות נכבדה של חומר זה.