לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים ללא קידוח

הדברת טרמיטים ללא קידוח – מתי ואיך עושים את זה?

למה צריך לקדוח ברצפה כדי להדביר טרמיטים, מתי אפשר לעשות הדברת טרמיטים ללא קידוח ואיך עושים את זה? כל התשובות כאן לפניכם.

אנשים רבים חוששים מפני הטיפול שמדבירים מספקים נגד טרמיטים, כשהיעיל ביותר שידוע כיום הוא החדרת חומר הדברה אל מתחת לרצפות, תהליך שדורש יצירת חורים בפוגות שביניהן. את החורים האלה ניתן לבסוף לסתום, אך עדיין מדובר בהדברה יקרה ביחס לשיטות הדברה אחרות, ולכן רבים מעדיפים להימנע ממנה. למזלכם, אנחנו בחברת סטופ טרמיט עושים גם הדברת טרמיטים ללא קידוח במחיר זול – החל מ-200 שקלים בלבד – אך הכול תלוי בחומרת הבעיה ובסוג הטרמיטים הספציפי שאיתו מתמודדים. התקשרו אלינו ובררו כמה יעלה לכם להדביר טרמיטים בלי קידוח – אנחנו מבטיחים לכם את המחיר הזול ביותר בארץ!

הדברה נגד טרמיטים ללא קידוח
הדברה באמצעות ג'ל לטרמיטים
שירות בפריסה ארצית רחבה
5 שנות אחריות
לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חייגו: 
055-970-5873

הדברת טרמיטים ללא קידוח

למה צריך לקדוח ברצפה כדי להדביר טרמיטים?

הטרמיטים הנפוצים ביותר בישראל הם טרמיטי אדמה, שבונים את הקינים שלהם בתוך האדמה ושם הם חיים. מתוך האדמה הם מגיחים אל הבית שלכם ואל העץ שאותו הם מכרסמים, ולכן בכל מקום שאליו הם הספיקו להגיע ניתן לראות תעלות בוץ. ההדברה שנעשית בקידוח למעשה יוצרת חוצץ רעיל בין הטרמיטים לבין הבית שלכם כך שלא יוכלו לעלות אליו. הדברה נגד טרמיטים ללא קידוחים במרצפות לא מספקת חוצץ שכזה, וכך למעשה מטפלים בטרמיטים בשיטה אחרת שלא מונעת את עלייתם מהאדמה.

 

מתי עושים הדברה נגד טרמיטים ללא קידוח?

אז אם טרמיטי האדמה חיים מתחת לאדמה ומשם הם מגיעים, מתי בעצם אפשר לעשות הדברת טרמיטים בלי קידוח ברצפות? כשמתמודדים עם טרמיטי עץ. הטרמיטים האלה חיים בתוך עצים ורהיטים מעץ, ונגדם למעשה יהיה כלל לא יעיל לבצע הדברת טרמיטים מתחת לרצפות. מדובר בחדשות טובות עבורכם, מכיוון שעלות ההדברה תהיה זולה בהרבה יותר, וגם לא יהיה כל חשש מצדכם לנזק שייווצר לרצפה שלכם – זאת על אף שאנחנו עובדים עם ציוד שמאפשר יצירת חורים בעובי קטן מאוד של 3 מ"מ בלבד.

 

איך עושים הדברת טרמיטים בבית ללא קידוח? 

יש כמה שיטות להדביר טרמיטים בלי לקדוח, ואנו בוחרים בשיטה הנכונה בהתאם למצב של הרהיט שאותו מדבירים. אם למשל יש חורים ברהיט שמעידים על מחילות של טרמיטים ברהיט, ניתן להחדיר לתוכו קצף הדברה שמחסל את כל הטרמיטים. במקרים אחרים עדיף יהיה לקחת את הרהיט לאיוד, שיחסל את כל הטרמיטים שבתוכו תוך שבוע וחצי. 

אם יש טרמיטים בפריט עץ שלא ניתן להוציא מהחדר, ככל הנראה צריך יהיה לאייד את כל החדר כולו, ובמסגרת תהליך שכזה תצטרכו להימנע מכניסה לאותו חדר למשך תקופת זמן האיוד. פתרון אחר במקרה של נגיעות נמוכה יכול להיות הזרקת פיתיונות ג'ל, שהטרמיטים אוכלים ממנו ומתים. המטרה היא שהטרמיטים יאכילו בפיתיון זה את המלכה והמלך שלהם, ובכך קהילתם תתפרק מבפנים כשהשליטים ימותו.