לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים בבת ים

הדברת טרמיטים בבת ים עם המומחים

מחפשים הדברת טרמיטים בבת ים? תכירו את המומחים בהדברת טרמיטים בכל רחבי הארץ
התופעה בעיר זו מתרחבת באופן מתמיד ואינה מתרחשת רק בשכונות ספציפיות, אלא בכל קצווי העיר. 

הדברת טרמיטים בבת ים עם 5 שנות אחריות!
טיפול בטרמיטים בקיר, בפרקט, במחסן, חניון ועוד
שירות מקצועי והתחייבות לפתור לכם את הבעיה ב-100%
ייעוץ בחינם ללא התחייבות

לפרטים ומחירים חייגו: 055-970-5873

הדברת טרמיטים בבת ים

הדברת טרמיטים בבת ים עם סטופ טרמיט

בעיר בת ים מוקמת במרכז הארץ על חוף הים התיכון, היא הוקמה בשנת 1926 אך לאחר תלאות רבות הוכרה כעיר בשנת 1958. כמות התושבים היא כ – 130,000 והיא בנויה משכונות רבות אשר ממוקמות על פני שטחה שהוא  8,280 דונם. העיר גובלת בראשון לציון מדרום, בחולון ממזרח ובתל אביב מצפון.

בשנים האחרונות יש בה תנופת בנייה של מבנים חדשים והן של פרויקטים פינוי ובינוי ולכן הטרמיטים נראים במקומות רבים. זו הסיבה שאנו מקבלים עשרות ומאות קריאות שירות ומבצעים הדברת טרמיטים בבת ים. 

 

הדברת טרמיטים בשכונות בת ים

כדי למגר את התופעה אנחנו פועלים בכמה שיטות שיש להן תוצאות בטוחות. בהתאם למצב בשטח, לכמות הטרמיטים ולכמות הנזקים שהם גורמים, מחליטים על שיטה אחת, או שילוב של כמה שיטות כדי ליצור אפקטיביות גבוהה יותר. 

הדברת טרמיטים בבת ים מתבצעת רק לאחר שהלקוח מקבל הסבר איך מזהים טרמיטים בבית ובטוח שאכן מדובר במזיקים הללו. המדביר המקצועי והמיומן שלנו אשר מגיע לבית הלקוחות בוחן את מה שקורה בשטח, אם יש קן טרמיטים או טרמיטים במשקוף ובהתאם לכך הוא מניח פיתיונות ג'ל כדי שבסופו של דבר המלך והמלכה יקבלו תכולה זו וימותו. 

 

מדביר טרמיטים מנוסה בבת ים

בהתאם לנוכחות של טרמיטים בעץ ובחצר, מדביר טרמיטים מבצע ריסוס באמצעות חומר כימי קטלני שהוא ייעודי נגד טרמיטים. המטרה היא להכחיד את כולם כדי שלא תהיה רביה משמעותית שוב. לכן הפעולה נעשית במיקומים האקוטיים בבית וגם על ידי החדרת החומר לכמה וכמה נקודות מתחת לקרקע. בדרך זו החומר נכנס למחילות והמדביר גם סותם אותן וכך הם מתים בתוך המחילות ללא אפשרות לצאת מהן.

ליתר ביטחון כדאי לבצע פעולה זו פעם נוספת לאחר כמה ימים, כדי להכחיד גם את טרמיטים בקיר שלא מתו בגל הראשון של הריסוס הכימי. חשוב מאד לבצע ריסוס זה גם אצל השכנים.

 

שירות לקוחות איכותי ומהיר 

לקוחות רבים שלחוצים מהעובדה שיש להם טרמיטים במשקוף, שואלים אותנו מה הורג טרמיטים. אנו מסבירים להם שיש מקרים שבהם אנו משתמשים בחומר החזק ביותר שהוא החומר הכימי ויש גם מקרים שבהם אנו מציבים תיבות האכלה בכמה מקומות. הטרמיטים אוכלים שוב ושוב ורק לאחר כמה ימים אנו מחליפים את המאכלים ברעל, כדי לקטול אותם.

אנו לא נותנים לתופעה של טרמיטים מכונפים להפריע לחיי היום יום של הלקוחות שלנו. זו הסיבה שאנו מבינים את המצוקה שלהם ולכן מגיעים מוקדם ככל האפשר עם כל הציוד והחומרים כדי לטפל בכך. ריסוס חול, הדברה ביולוגית, איוד ועוד.