לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים ברמת גן

הדברת טרמיטים ברמת גן עם החברה המובילה בישראל

הדרישה להדברת טרמיטים ברמת גן היא מובנית לגמרי, הנזקים שמביאים עימם הטרמיטים די חמורים. למעשה, הטרמיטים לא תוקפים את עץ רק בבית אלה גם בגינה הפרטית והגדולה, וגם בחצר. לרוב, הטרמיטים נפוצים בבתי קרקע עם דונם די גדול, כזה שיאפשר להם מחייה בתנאים הטובים ביותר. הדברת טרמיטים ברמת גן נעשית בצורה מקצועית ע"י מדביר טרמיטים מוסמך, כל פעולה אחרת היא על אחריות התושב.

סובלים מטרמיטים ברמת גן?
הגיע הזמן לשים סוף למטרד!
הזמינו מדביר טרמיטים מוסמך
עם 25 שנות ניסיון בתחום 
והתחייבות לפתור את הבעיה לצמיתות

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5873

הדברת טרמיטים ברמת גן

למה כדאי להזמין הדברת טרמיטים ברמת גן דרכנו? הנה כמה סיבות

העיר רמת גן מספקת מענה ליותר מ-150 אלף תושבים וגם בבית שלכם ברמת גן יש חשש גדול מפני הטרמיטים, הרבה תושבים ובעלי עסקים מדווחים מידי שנה על התרבות הטרמיטים באזורים חמים ושונים. בעקבות זאת, נדרשים מפעם לפעם לבצע הדברה מקיפה למתחמי קניות, אזורי שירות, ואף לבתים פרטיים. אז למה כדאי להזמין מדביר? מהם בעצם הסיבות לכך? הנה 3 סיבות די מוצדקות:

  1. נזקים חמורים לסביבה – הטרמיטים ניזונים מעץ, מרבית מהציוד שלנו הוא כזה. הדלתות של הבית, המשקופים בחדרים, הריהוט הביתי, ואפילו הריהוט בחדר האמבטיה, כולם יכולים להינזק בזכות התאבון הרב והבלתי פוסק של הטרמיטים. הנזקים לעץ הם חמורים, הסביבה והגינה נפגעים, ושום דבר טוב לא יוצא מזה.
  2. אי אפשר לקנות ריהוט חדש – אם הטרמיטים נפוצים בביתכם, בגינה הרחבה והיפה, ייתכן שקניית ריהוט חדש ואיכותי לא תהיה אופציה כזאת חכמה. ברוב המקרים, כאשר הטרמיטים הקימו מושבה או שניים, גם הריהוט החדש יכול להיהרס, או להינזק בצורה משמעותית. מדובר באחת הסיבות שלא משאירות לנו ברירה, הזמנת מדביר טרמיטים ברמת גן תהיה חובה.
  3. אי שקט וחיים לא נעימים – לשני הסיבות שדיברנו קודם קיים מחנה משותף אחד – אי שקט. בזמן שהטרמיטים משיגים את מבוקשם, אנחנו, התושבים הפשוטים, סובלים בשקט. ללא ספק, בעיית הטרמיטים הקשה בישראל גורמת לנו לעצור, לחיות חיים לא ברורים, מלאי בעיות, ולא נעימים. בעקבות זאת, אם אתם מרגישים שהסיבות האלה די חונקות אתכם, אתם לא לבד, הזמנת מדביר מקצועי תהיה האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

אנחנו יכולים לקוות שהתופעה תיפסק בעצמה, אנחנו יכולים לקוות שהכל חלום, מה שכן, המציאות קובעת. הטרמיטים עושים את הנזקים הכי קשים מכל חרק אחר, לא מקלים על חיינו, וגורמים לאי שקט רצוף. הגיע הזמן למגר את התופעה, להשמיד את הטרמיטים או להרחיקם מהבית, הזמינו עוד היום את סטופ טרמיט.

 

הדברת טרמיטים ברמת גן – היכן הטרמיטים מסתתרים?

לעומת נמלים, ג'וקים, עכברים, ואפילו פשפשי המיטה, הטרמיטים הם חרקים מאוד ביישניים. גם אם זה נשמע קלישאתי, כמעט ולא ניתן למצוא אותם. לא קל לאתר או למצוא את הטרמיטים, הם מסתתרים במקומות קטנים שאנחנו לא יכולים להגיע, ועושים את חיינו לקשים הרבה יותר. אז היכן הם באמת מסתתרים? הטרמיטים לא אוהבים את קרני השמש, הם מתרחקים ממנה כמו מאש. 

לרוב, הטרמיטים מסתתרים במחילות, מתחת לריצוף הבית, בין הקירות, ובכל מקום שבו יהיה קשה לאתר אותם. כמו כן, הטרמיטים עשויים גם להיות נפוצים במקומות חשוכים שבהם השמש לא תוכל לחדור. בנוסף, הטרמיטים עשויים להיות נפוצים גם בנזקי העץ, הטרמיט מעכל את העץ וחופר תעלת מסתור. הטרמיטים ניזונים מתאית, תאית נמצאת בעץ, ברהיטי הבית והגינה, במשקופים ובדלתות, ואפילו בנייר כתיבה.

 

למה לבחור דווקא בנו? סטופ טרמיט

סטופ טרמיט קיימת יותר מ- 25 שנה בתחום ההדברות ובדגש על הדברת טרמיטים ברמת גן. אנחנו פועלים בצורה מקצועית, איכותית, ויוצאת דופן. למעשה, פיתחנו שיטה יעילה שמשמידה את הטרמיט מהבית בצורה מקצועית ולצמיתות. אז למה שתבחרו דווקא בנו? בסטופ טרמיט? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת:

  1. אנחנו פועלים בפריסה ארצית מלאה – חברת סטופ טרמיט פועלת במגוון אזורי שירות: הצפון, המרכז, הדרום, ואפילו השרון. במילים אחרות, אנחנו פועלים בפריסה ארצית מלאה, בכל חלקי הארץ, אפילו במושבים ואזורים לא נפוצים.
  2. אנחנו בעלי רישיון על פי החוק – סטופ טרמיט מחזיקה ברישיון חוקי, פעיל, ובתוקף. זה די חשוב, רישיון מבטיח לכם עבודה יסודית ומקצועית, ידע נרחב בתחומי ההדברה, ומחירים הוגנים. את כל זה תוכלו למצוא אצל חברת סטופ טרמיט.
  3. מבטיחים לספק זמינות מרבית – חברתינו מבטיחה לספק לכם זמינות מרבית, מענה ברוב שעות היממה, שירות אישי והוגן, ודברים שפשוט ילווה אתכם לכל אורך הדרך. גם לאחר העבודה, תקבלו ייעוץ מקיף, מענה בעת הצורך.
  4. אנחנו מתחייבים לתוצאות בשטח – מרבית מהלקוחות שמכירים אותנו יודעים שאנחנו אנשים שעומדים במילה, כאלה שהמילה שלהם היא ברזל. מרבית מהלקוחות המרוצים מכירים את עבודתנו מקרוב, יודעים מה אנחנו מסוגלים, ועל מה אנחנו יכולים להתחייב. ללא ספק, אנחנו מתחייבים על התוצאות בשטח, על עבודה דייקנית ויסודית כזאת שלא תפספס אף טרמיט.
  5. מבטיחים אחריות על העבודה – בכל שירות ומוצר כמעט כל חברה מספקת אחריות על הנעשה. גם אנחנו, סטופ טרמיט, מתחייבים לספק אחריות מלאה על העבודה שנעשתה בבית הלקוח. במרבית מהמקרים, האחריות שתקבלו תהיה תקפה למשך 5 השנים הבאות, ככה שאתם בידיים טובות.

מדובר בחמשת הסיבות שאנחנו רוצים שתדעו אודותיהם, ממש חשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות. כל מילה שלנו מתקיימת, כל הבטחה או אחריות נעשית, ועל זה יעידו אלפי לקוחות מרוצים. בדקו אותנו, בחנו מה אנחנו שווים, בדקו את ההמלצות. מקווים שהצלחנו לענות על כמה שיותר שאלות בזמן קצר, יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לקבל ייעוץ? התקשרו עוד היום 055-970-5873