לייעוץ חייגו

לקבלת הצעת מחיר להדברת טרמיטים וייעוץ בחינם!
חייגו 055-970-5873

ממליצים עלינו

חדש באתר

הדברת טרמיטים בבאר שבע

הדברת טרמיטים בבאר שבע כולל אחריות

למה נפוץ כל כך לסבול מטרמיטים בבאר שבע, איך מזהים סימנים למתקפה, איך מתבצעת הדברת טרמיטים בבאר שבע וכמה זה עולה? כל התשובות כאן לפניכם.

באר שבע היא לא רק בירת הנגב, אלא גם אחד ממוקדי הטרמיטים העיקריים שהיו בארץ בעבר. עד לפני שהגיעה הבנייה הקלה בשנות ה-90, מיני הטרמיטים העיקריים שהיו בארץ חיו בדרום, כשבבאר שבע לא היה נדיר כל כך למצוא אותם כלל, וגם כיום מדובר במזיק שתדיר למצוא בה. לכן יש לא מעט חברות הדברה בעיר שמתמחות בין היתר גם בטרמיטים, אך מי המומלצת ביותר לצורך הדברת טרמיטים בבאר שבע? התשובה היא סטופ טרמיט – חברת ההדברה בעלת הניסיון הרב ביותר בהתמודדות עם טרמיטים. אנחנו עוסקים בתחום כבר למעלה מ-25 שנה, ומספקים את האחריות הנרחבת ביותר על ההדברה – עד 5 שנים! כשמחפשים חברת הדברת טרמיטים בבאר שבע, אנחנו הכתובת הנכונה.

הדברת טרמיטים בבאר שבע עם 5 שנות אחריות!
טיפול בטרמיטים בקירות, בפרקט, במחסן, חניון ועוד
שירות מקצועי והתחייבות לפתור לכם את הבעיה ב-100%
ייעוץ בחינם ללא התחייבות

לפרטים ומחירים חייגו: 055-970-5873

טרמיטים בבאר שבע

איך מדבירים טרמיטים?

כמו בכל תחום הדברה אחר, גם במקרה של טרמיטים יש שלל שיטות שבהן ניתן להשתמש לצורך הכחדת המזיק, והטריק הוא לדעת מה השיטה הטובה והיעילה ביותר לפי מקום הימצאות הטרמיטים. אז איך בעצם מדבירים את הטרמיטים? בטבלה הבאה תמצאו את התשובה.

איפה יש טרמיטים? איך נעשה טיפול בטרמיטים בבאר שבע? כמה עולה הדברה נגד טרמיטים?
איך מדבירים טרמיטים בפרקט מזריקים חומר הדברה אל מתחת לפרקט ומרססים גם אותו באופן ישיר. ייתכן שצריך יהיה להחליף חלק מהפרקט. 600 – 200 ₪
איך מדבירים טרמיטים בגינה? ניתן לבצע הדברה ביולוגית בעזרת נמטודות, אולם הכי מומלץ להדביר את האדמה שבגינה ובעיקר מסביב לבית כדי שהטרמיטים לא יגיעו לתוך הבית. החל מ-20 ₪ למ"ר
איך מדבירים טרמיטים ברהיטים  אנו לוקחים את הרהיטים איתנו לאיוד, שנמשך כשבוע וחצי. 800 – 350 ₪
איך מדבירים טרמיטים במשקוף אם ניתן, נעדיף להחדיר קצף הדברה לתוך המשקוף כדי שלא לאייד את כל החדר. 500 – 350 ₪
איך מדבירים טרמיטים בקירות הטרמיטים מגיעים ממתחת לאדמה, וצריך יהיה להדביר מתחת לרצפות של הבית כדי ליצור חוצץ בין הטרמיטים לבין הבית ולחסל אותם. החל מ-1,000 ₪

 

מתי להזמין מדביר טרמיטים בבאר שבע?

לא כל נזק שנעשה לעץ נובע מטרמיטים, ולפעמים אלו הם מזיקי עץ אחרים שעושים נזקים דומים. אז מתי אם כן ברור וידוע שאכן מדובר בטרמיטים? אם למשל אתם רואים תעלות בוץ על גבי העץ האכול, זה סימן ברור לכך שצריך להדביר טרמיטי אדמה, שמגיעים מקן שמצוי מתחת לאדמה. תוכלו לראות את תעלות הבוץ למשל על גדר במבוק בחצר, על מיטה שעשויה מעץ בחדר השינה, על קירות מחסן שעשוי מעץ וכדומה.

אילו סימנים נוספים מעידים על טרמיטים?

אם אינכם רואים תעלות בוץ, עליכם פשוט לבדוק האם יש עץ או קירות חלולים שאינם אמורים להיות כאלה. לדוגמה אם יש קיר גבס במשרד שדפיקה על אזורים מסוימים בו מפיקה צליל חלול יותר מאשר בחלקים אחרים, סביר להניח שטרמיטים התחילו לאכול אותו מבפנים. במקרה שכזה חפשו סימנים נוספים, כמו בועות אוויר או שינויים בצבע שעל הקיר. 

סימן אחרון שיכול להעיד על הימצאות טרמיטים בחניון למשל הוא מעין נסורת או אבק מתחת לפריטים שעשויים מעץ. זוהי למעשה לא נסורת, אלא הגללים של הטרמיטים. עם זאת, סימן שכזה יכול להעיד גם על מזיקים אחרים, לכן מומלץ שתשלחו לנו תמונה בוואטסאפ על מנת שנוכל לבדוק האם אכן זה סימן לטרמיטים.